Tomb Raider történetek

Keresés

Cikkünkben a Tomb Raider: Underworld „titkait” fogjuk feltárni: hogy hogyan született, miket és miért vágták ki, és további pikáns dolgokat olvashattok Lara legutóbbi, „nagy” kalandjáról... Azt a kezdetektől sejthettük, hogy a 8. rész a Legend folytatása lesz, így ez nem is ért minket meglepetésként...

2005 szeptemberében egy, a SCi-től származó pénzügyi jelentés váratlanul beszámolt néhány jövőbeli játékmegjelenésről. Közte volt egy bizonyos "Tomb Raider: 10th Anniversary Edition" cím is, ami mint kiderült, az első játék felújítása, s 2006 nyarán PSP-re készültek kiadni... de volt ebben a történetben bár kanyar...

2004-ben az Eidos bejelentette, hogy elvette a Tomb Raider játékok fejlesztési jogát a Core Design-tól, majd azt átadta az amerikai Crystal Dynamics-nek. (Gex, Blood Omen, Legacy of Kain: Soul Reaver, stb.) A rajongókat sokkolta a hír... hogy mi lesz a jövőben Larával és kalandjaival?!

2000 végén a Tomb Raider Chronicles egyik megnyitható extrája volt egy „Tomb Raider: Next Generation” bemutató videó, ahol első pillantást nyerhettünk a Tomb Raider 6-ik részébe. Ezzel a videóval hatalmas lavina indult el: a Core bejelentette, hogy készül Lara új kalandja, ami 2002-ben fog megjelenni PS2-re, PC-re...

A Core Design fejlesztőbrigád ezúttal két részre oszlott: egyik dolgozott a Tomb Raider ötödik részén, a másik pedig már a következő generációs TR-en. A Tomb Raider: Chronicles tulajdonképpen csak azért jött létre, hogy amíg már a következő generációs kaland készül, addig legyen valami a rajongóknak, és ne kelljen olyan sok időt Lara nélkül lenniük.

A Tomb Raider trilógia után a fejlesztők nyíltan vállalták, hogy nem szeretnének több Tomb Raider-t készíteni, ám a nép felháborodására és persze Lara hírnevét kihasználva mégis nekiláttak egy újabb résznek, nevezetes a The Last Revelation (Az utolsó felfedezés)-nek. Hol máshol játszódhatna a kaland, ha nem Egyiptomban, ahol szinte minden elkezdődött? :-)

A Tomb Raider 2 magasra tette a mércét, az übereléséhez ismételten oda kellett tennie magát a Core Design-nek.  A Tomb Raider 3-mal a Core már súrolta a PlayStation határait, mindent beleadtak, amit csak tudtak.Következő cikkünk a Tomb Raider 3 születéséről, érdekességeiről szól.

Folytatjuk a "Tomb Raider történetek" címre keresztelt sorozatunkat. A következő cikk az 1997 novemberében megjelent Tomb Raider második részének születéséről, munkálatairól, ritkaságairól szól.
Érdekesebbnél érdekesebb képeket és videókat is láthattok a régmúltból.

Mivel a Tomb Raider az évben ünnepli 15-ik évfordulóját, ezért Mi is szeretnénk Nektek egy-egy történettel kedveskedni hétfő és péntekenként, a játékokról. Ezekben a cikkekben érdekességeket olvashattok a sorozatról. Mi lenne a legelső téma, ha nem a  Tomb Raider első része?! :-)

Copyright

© 2000-2024 TombRaider.hu

© LARA CROFT and TOMB RAIDER are trademarks of CDE Entertainment Ltd.

Hivatalos Rajongói Oldal

Raiding The Globe

Hivatalos Portál