Ez a (szám szerint 5.) javítás két új technológia számára nyújt megfelelő támogatást, hogy a játékokban jelentkező látványelemek tökéletesen jelenhessenek meg, mindezt a rendszerek teljesítményének jobb kihasználásával megvalósítva.
DirectX 12 támogatás
- A DirectX 12 egy új, összetett grafikai API, mely a megfelelő hardverelemmel párosítva jelentősen megnöveli annak teljesítményét. Az API lényege, hogy lehetővé teszi más programok számára olyan szolgáltatások használatát, amit az új DirectX csomag tartalmaz.
- A legjobb DirectX 12 teljesítmény érdekében ne feledkezz meg grafikai meghajtóprogramjaid frissítéséről:
- NVIDIA grafikával ellátott rendszerekhez ITT találsz frissítést, AMD-hez pedig ITT.
További újdonságok
- Hozzáadva az NVIDIA VXAI Ambient Occlusion technológia - ez jelenleg a világ legfejlettebb valós idejű környezet-árnyékoló és 3D-modellező megoldása, kifejezetten NVIDIA Maxwell eszközökre fejlesztve (csak Steam esetében).
- Új összehasonlító eszközzel bővült a program funkcióinak sora, mellyel különféle rendszerek és beállítások közötti teljesítménybeli különbségeket könnyedén feltérképezhetünk.
- A korábban jelentkező HBAO+, illetve más Ambient Occlusion hibák javításra kerültek.
- A Stereoscopic 3D módban tapasztalt mozgás közbeni elmosódással kapcsolatos hibákat is megoldja a javítócsomag.
- Ezen kívül több apró optimalizáció, hibajavítás is a frissítés része.