Első pálya: BolíviaA Tomb Raider: Legend első pályája. Lara vízesések, sziklák, bolíviai templomromok között kalandozik, hogy rátaláljon egy különleges kőemelvényre. A kaland közben folyamatos kapcsolatban áll Zippel és Alisterrel, akik a Croft birtokon tartózkodnak, s kommentálják az eseményeket. Ez az egyszerű első szint segíti a kalandorokat belerázódni az irányításba, a játék felépítésébe, a képernyőn megjelenő utasítások pedig rásegítenek ebben. |
Második pálya: PeruA bolíviai kaland után Lara Paraísoba utazik. James Rutland szerint a kőemelvény és Lara egy fiatalabb korában megjárt perui sír között szoros kapcsolat van. Ám az akkori kalandja tragédiába fulladt… Lara meglátogatja Anaya barátnőjét, együtt utaznak a sírhoz. Ezen a szinten a játékos elsajátíthatja a harci képességeket, valamint egy fájdalmas emlékre is fény derül… |
Harmadik pálya: JapánLara Japánba utazik, hogy megszerezze a Shogo Takamoto tulajdonában lévő karddarabot. Egy "kellemes" parti után szétszaggatja estélyi ruháját, s a japán éjszakában a tetőkön kellesz különféle akrobatikus mutatványokat véghezvinnie, hogy elérjen célpontjához. Az első két szinttől eltérő játékmenet. És egy jó tanács: vigyázz a jakuzákkal… |
Negyedik pálya: GhánaZip és Alister értesíti Larát, hogy útját az egyik kedvenc kontinensén, Afrikában kell folytatnia, Ghánában. De most nem egy "hétköznapi" kirándulás miatt jött ide, hanem hogy megszerezze Rutlandtől karddarabját. Ezen a szinten már visszaköszön az igazi Tomb Raider hangulat: csapdák tömkelege nehezíti a templomban a továbbjutást. Sok szerencsét… szükség lesz rá... |
Ötödik pálya: KazahsztánAlister újabb információkat talált a még begyűjtendő karddarabról… Kazahsztánba kell Larának utaznia, ám már Amanda és csapata megelőzte őt. Katonai erődítményekbe és egykori KGB laboratóriumokba visz az utad. Arthur király mítoszára itt is erősen utaló nyomok található. Lara rátalál egy pajzsra is, ami elvezeti őt a következő helyszínre... |
Hatodik pálya: AngliaA lovagi pajzsba gravírozott térkép Larát Cornwallba vezeti. Hősnőnk, Zip és Alister egy elhagyatott, különös múzeumba mennek, amely egykor otthont adott Arthur király életének részletes beszámolásáról, s a hiszékeny turisták egyik közkedvelt helye volt. De ahogy Lara beljebb halad a múzeumban, érdekesebbnél érdekesebb dolgokra lel. A nehézségi szint is fokozatosan növekszik… |
Hetedik pálya: NepálValószínű, hogy a Ghalali kulcs nem más, mint a Lara édesanyjának a férjétől kapott brossa. Így Lara újra elutazik Nepálba, ahol a gyermekkori tragédiája történt, reménykedve, hogy a repülőroncsban megtalálja még a brosst. Az utat törékeny párkányok, leszakadó jégplatformok nehezítik. A legkisebb félrelépések is végzetesek lehetnek… |
Nyolcadik pálya: Bolívia (ismét)Lara visszatér Bolíviába, a kőemelvényhez, egy nagyon rövid pálya erejéig. Szembe kell szállnia egykori gyerekkori barátjával, Amandával, aki előhívja kegyetlen lényét (szó szerint). Fény derül többek között édesanyja "halálának" valódi okára... |
Bónuszpálya: Croft BirtokA Tomb Raider filmek kastélyának játékbeli mása. A játékosnak lehetősége nyílik betanulni az új akrobatikus mozdulatokat és az új felszerelések használhatóságát. És nem utolsósorban rengeteg titkot rejt a kastély, így a játékos nem fog unatkozni, míg mindent begyűjt... |