Róma
Meglátogatjuk Rómát, azon belül is a Kolosszeumot. A legelső pálya felfogható amolyan tréningnek is. Főként kapcsolókat kell húzogatni, s úgy rátalálni a továbbvezető utakra... Ám ahogy haladunk, úgy vár ránk néhány combosabb feladat és ellenfél is. Találkozunk régi ismerősökkel - Pierre és Larson vadászik ránk (illetve később mi rájuk), akik már az első, 1996-os részben is szerepet kaptak. Egyébként a bölcsek kövéért érkeztünk.1. pálya: Streets of Rome
2. pálya: Trajan's markets
3. pálya: The Colosseum
Oroszország
Szibériában találjuk magunkat, egy orosz bázis belsejében, majd egy elsüllyedésre ítélt tengeralattjáróban. Ez már komolyabb fejezet, a tárgyak gyűjtögetése és kombinálása kerül előtérbe, s teszünk egy utat a tenger fenekén, tehát a szokásos "mindjárt megfulladok" rész is szerepel. Akcióból sem lesz hiány. A végzet dárdáját kell megszerezni.4. pálya: The base
5. pálya: The submarine
6. pálya: Deepsea dive
7. pálya: Sinking submarine
Fekete-sziget
A tinédzser Larával fogunk vad szelleműzésbe kezdeni. Ez talán a játék egyik legérdekesebb része, mivel a három pályát tökéletesen fegyvertelenül kell végigjátszani! Persze itt nem lesznek erős ellenfelek, tehát inkább az agyunkat kell használni. Belebotlunk egy démonnal (felakasztott ember képében), aki megkér, hogy hozzuk vissza a szívét, majd utunk során találkozunk még szerzetes-szellemekkel, láthatatlan csontvázakkal, farkasemberekkel, impekkel, és végül, de nem utolsósorban egy démon által megszállt vad kozák lovassal, akinek kedvenc szórakozása Dunstan atyát ütögetni.8. pálya: Gallows tree
9. pálya: Labyrinth
10. pálya: Old mill
Von Croy Industries Központ
A játék legszebb, egyben legnehezebb, legpörgősebb fejezete. Egy hatalmas toronyházban fogunk tevékenykedni, hogy megszerezzük azt az "Írisz" nevezetű érdekességet, amiért a negyedik rész elején "mesterünk" majdnem otthagyta a fogát! A pályák nagy részén csöndben kell haladni, sőt, van, amikor kúszva, nehogy az automata gépágyúk észrevegyenek. Valamint lesz egy szakasz, mikor az egyetlen fegyverünk a kloroformos zsebkendő lesz... A játék vége felé aztán még jobban felgyorsulnak az események, egy helikopter kezd lövöldözni ránk, androidok szaladnak üdvözölni, stb. stb. stb... Kapunk egy "segítőt" is, Zipet, aki a headsetünkön keresztül darál, de ő is inkább hangulatfokozó, mint tényleges segítség.11. pálya: The 13th floor
12. pálya: Escape with the Iris
13. pálya: Red alert!