Helyszínek

Keresés

Lara otthona

A klasszikus TR-játékok közül a Tomb Raider 3-as Lara otthona bír a legnagyobb bejárható területtel. Itt többek között begyakorolhatjuk Lara új mozdulatait, ám minifeladatokból sincs hiány, mert ha teljesítjük őket, megnyithatjuk Lara trófeaszobáját, ahol a korábbi kalandokban szerzett ereklyéket csodálhatjuk meg. Ha pedig egy kis vadulásra vágyunk, nem árt megtalálni a versenypálya kulcsát sem, mert lehetőségünk van immáron quadozni is... ;)

Lara otthona

India

A játékot India dzsungelében kezdjük, ahol Lara az Infada kő után kutat. Utunk során összefutunk egy Tony nevezetű eszeveszett fickóval, aki óva int, hogy meneküljünk a helyről, ám ez minket hidegen hagy. De később úgy tűnik, hogy mégis igaza volt: a templomromok belsejében pl. 3 méteres Siva szobrok kelnek életre, de más ellenségekből és csapdákból sem lesz hiány. A sok futás, gyaloglás után egy pálya erejéig a quad is képbe kerül, sokak örömére. Indiai kalandunk végén találkozunk Dr. Willard professzorral, aki felvilágosít minket a további kövek hollétéről.

  • 1. pálya: Jungle
  • 2. pálya: Temple Ruins
  • 3. pálya: The River Ganges
  • 4. pálya: Caves Of Kaliya
 

India

Nevada

A nevadai sivatagban bóklászunk, ahol (rajtunk kívül álló okokból) az 51-es körzetbe (Area 51) is eljutunk. Fény derül sok igazságra, így UFO roncsokkal és ufonautákkal is összefutunk… Az Element 115 nevezetű kőért érkeztünk, amit bár nem egyszerűen, de sikerül megszerzünk.

  • 5. pálya: Nevada Desert
  • 6. pálya: High Security Compound
  • 7. pálya: Area 51
 

Nevada

Csendes-óceáni-szigetek

Puna Templomát keressük, hogy beszerezzük az Ora Dagger-re keresztelt követ, ám közel sem lesz egyszerű feladatunk... A meseszép táj minden egyes sarkán veszély leselkedik ránk: hol kannibálok, hol dinók vagy egyéb élőlények s csapdák próbálnak életünkre törni. Szerencsére pár katona a segítségünkre siet majd, ha nem fordulunk ellenük...

  • 8. pálya: Coastal Village
  • 9. pálya: Crash Site
  • 10. pálya: Madubu Gorge
  • 11. pálya: Temple of Puna
 

Csendes-óceáni-szigetek

London

A gyönyörű London épülettetőin, csatornáiban, metróalagútjaiban, múzeumban kalandozunk, hogy megszerezzük az Eye of Isis ereklyét.

Ennek érdekében egy kozmetikumokkal foglalkozó cég igazgató asszonyát, a hírhedt Sophia Leigh-t kell megkeresnünk és megkaparintani tőle a darabot, ám sötét dolgokra derül fény...

  • 12. pálya: Thames Wharf
  • 13. pálya: Aldwych
  • 14. pálya: Lud's Gate
  • 15. pálya: City
 

London

Antarktika

A repülőnk, amivel érkeztünk, lezuhan. Szerencsére a kényszerleszállás az RX-Tech bázisához elég közel történt, így Lara gyalog is megérkezhet céljához. Úgy tűnik, a cég embereit nem értesítették a szokatlan látogatóról, ugyanis hősiesen védik a környéket. Larát kicsit meglepi ez a fogadtatás, de nem habozik túl sokat és legázolja esélytelen ellenfeleit. Komolyabb megrázkódtatást csak az okoz neki, mikor egy furcsa emberszerű mutáns próbálja kénköves leheletével levenni a lábáról. Úgy tűnik, Dr. Willard is belefogott a kísérletezésbe. Lara már az egész RX-Tech bázist bejárja, amikor végül egy barakkban szembetalálja magát az éppen falatozó Willarddal. Kiderül, hogy Willard gonosz célra akarja a köveket felhasználni. Larára ráborítja az asztalt, és megszökik az ereklyékkel… Feladatunk visszaszerezni őket, és elpusztítani a mutáns pókká változott orvost…

  • 16. pálya: Antarctica
  • 17. pálya: RX-Tech Mines
  • 18. pálya: Lost City of Tinnos
  • 19. pálya: Meteorite Cavern
 

Antarktika

"Mindenszentek"

Ha a játékban mind az 59 (technikailag 60) titkos helyet megtaláltuk, megnyílik a Londonban már kívülről megcsodálhatott Szent Pál-székesegyház, amit most teljes pompájában bebarangolhatunk.

 

"Mindenszentek"

Copyright

© 2000-2024 TombRaider.hu

© LARA CROFT and TOMB RAIDER are trademarks of CDE Entertainment Ltd.

Hivatalos Rajongói Oldal

Raiding The Globe

Hivatalos Portál