Hírek

Keresés

A Discord szolgált helyszínül egy interjúhoz június 12-én, amelyen a Shadow of the Tomb Raider rendezőjének, Daniel Chayer-Bissonnak lehetett rajongói kérdéseket feltenni. Danielnek sok témáról volt alkalma mesélni, gameplay részleteken át egészen Lara személyiségéig.

A beszélgetés elég terjedelmesre sikerült, ebből szemezgettük ki nektek a lényeget.

  • Teljesen átdolgozták a világítást, mely most már átszűrődik a lombozaton és a vízfelszínen.
  • A növényzet mindenfajta mozgásra reagál.
  • A közlekedésben nagyobb hangsúlyt fektettek a függőleges módon való mozgásra, tehát a kötélen való fel-lemászásra.
  • Egy élő-lélegző világot igyekeztek megteremteni, ami már csak a mérete miatt is kihívás volt.
  • A táborok megmaradnak, sőt most már nem csak Lara használhatja őket.
  • Ezúttal arra törekedtek, hogy meglegyen a tökéletes egyensúly a feladványok, a harc és a közlekedés/mászás mennyisége között.
  • Ezek nehézségi szintjét egyébként már külön-külön be lehet állítani.
  • A többség által nem igazán kedvelt fehér festések, amelyek egyfajta némán ordító, vizuális útmutatóként szolgáltak a környezetben, teljesen kiiktathatóak lesznek, ha a játékos úgy akarja - egy nehezebb fokozatot választva.
  • A Crystal Dynamics-szal már 2013 óta együtt dolgoznak.
  • Lesznek utalások a reboot széria első két részére, ám a játékot anélkül is lehet élvezni, hogy bármit tudnánk az elődökről.
  • Lara öltözetei most kicsivel nagyobb testre szabhatóságot kínálnak: mi variálhatjuk az alsó és felső részeket. Az esztétikai szempont mellett minden ruhadarabnak megvan a saját játékra gyakorolt hatása.
  • Fontosnak tartották, hogy ne csak fizikailag legyen szembetűnő, hogy Lara mennyit fejlődött, a belső átalakulására legalább ennyi figyelmet szenteltek. Lara ezúttal jóval tapasztaltabb, kevésbé nyavalygó.
  • A játék nagyban épít a szabadság érzésére.
  • Számos komor rész található a játékban, de hogy ezt ellensúlyozzák, kapunk majd könnyedebb, fesztelen pillanatokat is.
  • Lara ismét tud majd fegyvereket vásárolni.
  • A Mesterséges Intelligencia fejlettebb, és ez nem csak az emberi ellenfeleken látszódik meg, hanem az állatokon is.
  • Amennyire csak lehet, hűek maradnak a mellékes történetekhez is, amiket a képregényekből és novellákból ismerhetünk.
  • Lara beszélgethet az őslakos emberekkel, így tanulva tőlük az életükről, kultúrájukról. Néha tippekkel-trükkökkel is szolgálnak.
  • Ez a nép alapból angolul fog beszélni, de a nagyobb beleélés érdekében a beállításokban lehetőség lesz arra, hogy megszólaltathassuk őket eredeti nyelvükön.

Copyright

© 2000-2024 TombRaider.hu

© LARA CROFT and TOMB RAIDER are trademarks of CDE Entertainment Ltd.

Hivatalos Rajongói Oldal

Raiding The Globe

Hivatalos Portál