Ha egyelőre hivatalos úton valószínűleg nem is, de rajongói formában már javában készül a Tomb Raider II: The Dagger of Xian felújított változata, mely minden szempontból meg fog felelni a mai elvárásoknak... Most összeszedtük számotokra a játékkal kapcsolatos eddigi tudnivalókat.

Bizonyára a Nicobass név mindenki számára ismerősen csenghet. Ha mégsem, akkor vessetek a DeviantArt profiljára. A régebbi Larás képei alapján már rémlik, ugye? :)

A francia származású srác lassan második éve, hogy kigondolta: egymaga fog belevágni játékprogramozói és modellezői ismereteivel a Tomb Raider 2. részének felújításába a Tomb Raider: Legend/Anniversary játékmenetét alapjául véve, az Unreal Engine 4 motort használva.

Mivel a Crystal Dynamics játékaiból semmit sem lehet csak "úgy" kiszedegetni (modelleket, textúrákat és hangokat leszámítva), így a mechanikától kezdve egészen Lara mozgásaiig szinte mindent a nulláról kellett kezdenie.

Közel másfél év alatt sikerült egy teljesen játszható fázisba eljutnia, amint ahogy az alábbi videókból is láthattok:

Nico pár hete adta áldását az említett videókban látottakra, és innentől a pályák kialakítására fektette/fekteti a hangsúlyt. A legelső, "The Great Wall" (A Nagy Fal) pálya prototípusa eddig nagyon szépen halad, teljesen új köntösben adja vissza az eredeti hangulatot. Az első pár terem amolyan "gyorstalpalóként" funkcionál, hogy a játékos elsajátíthassa majd az irányítást. Az ígéretek szerint valamikor idén ősszel mi is játszhatunk a demóval:

A legelső videóbejátszás:


Egyelőre ennyit tudunk teljesen biztosra, de amint újdonságok érkeznek a projekt felől, tájékoztatunk benneteket. Addig is látogassátok a játék hivatalos weboldalát, hogy első kézből értesüljetek minden hírről.


Kedvcsináló screenshotok a prototípusból:

bg2