Hírek
images/slide/az_uj_tomb_raider_film.jpg

Keresés

Ha a Tomb Raider rajongók körében egyelőre talán nem is, de a Dead Space játékosoknak most biztos ismerősen fog hangzani az Ian Milham név! Az úriember nemrégiben csatlakozott a Crystal Dynamicshoz - mostantól ő fog felelni a Tomb Raider játékok irányainak jövőiért (is).

A jelenleg "game director" pozíciót betöltő veterán már 20 éve dolgozik a videojátékok iparában, és olyan címek köthetők a nevéhez, mint a Dead Space trilógia vagy a Star Wars: Bounty Hunter, illetve az újonnan megjelent Battlefield Hardline. Az említett játékokon mint művészeti rendezőként és/vagy kreatív igazgatóként munkálkodott.

Ian Milham
Ian Milham

"Mindig is a kalandjátékok szerelmese voltam. Mikor megnyílt számomra a lehetőség, hogy csatlakozzak a Crystal Dynamics-hez, adta magát a dolog. Ez Lara Croft otthona, aki az akció-kaland műfaj egyik legendája és a játékipar egyik meghatározója. Egy ideje tisztelgek a Crystal munkássága előtt, ahogyan sorozatban nagyszerű narratívával, sokrétű rendszerrel és választási lehetőségekkel, valamint csodás látványvilággal megáldott játékokat tesznek le az asztalra. Izgatottan látom, hogy merre tart a stúdió, és alig várom, hogy én is a részese lehessek mindennek." - Meséli Milham.

Scott Amos, a Crystal Dynamics társvezetője is bizakodóan tekint a Tomb Raider sorozat jövőjére, szerinte Milham mind szemléletével, mind művészeti előéletével tökéletesen bele fog illeni a csapatba.

(Ian egyébként Brian Horton-t váltotta fel, aki korábban a Tomb Raider (2013) és a Rise of the Tomb Raider művészeti vezetője volt, majd később a Rise rendezéséét felelt.)

Copyright

© 2000-2017 TombRaider.hu

© Lara Croft and Tomb Raider are trademarks or registered trademarks of Square Enix Ltd.

Hivatalos Rajongói Oldal

Raiding The Globe

Hivatalos Portálok